شناسهٔ خبر: 46790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اعلام کرد:

علت انسداد بزرگراه حاجی آباد-سيرجان ریزش کوه و عمليات ترانشه‌برداری است

ترانشه برداری مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان– حاجی آباد کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ را مسدود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان– حاجی آباد کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ را مسدود کرده است.

 مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مورد علت انسداد بزرگراه سیرجان - حاجی آباد بیان داشت: کیلومتر ۵۲ تا ۶۰جاده سیرجان- حاجی آباد به صورت ۲۴ ساعته جهت انجام عملیات خاكبرداری و بازگشایی بسته می باشد.

همچنین باقرجوان افزود: به علت ریزش شدید کوه، حجم بالای عملیات خاكبرداری و برآورد ۲.۵میلیون متر مکعب خاکبرداری و احتمال انفجار جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک‌سازی ایمن‌سازی شود ، عملیات ریزش برداری ترانشه کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ محور سیرجان – حاجی آباد از اول آبان ماه تا پایان عملیات  مسدود خواهد بود و به صورت ۲۴ساعته انجام می شود و مسیر محور جایگزین  بزرگراه حاجی آباد -  سیرجان ترافیک به صورت دو طرفه عبور است.

وی اظهارداشت: با توجه به دستور استاندار محترم دکتر همتی و تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و نیروهای پلیس راه  برای حفظ جان هموطنان گرامی عملیات ریزش ترانشه و خاکبرداری با سرعت در حال انجام است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: درحال حاضر در ساعات پرتردد  با حضور شبانه روزی عوامل راهداری و نیروهای پلیس راه استان ترافیک به صورت روان  با سرعت كند در این محور برقرار است./

نظر شما