شناسهٔ خبر: 46797 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

۳۰ آذرماه برگزار می‌شود:

اولین همایش بین‌المللی توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست

پوستر اولین همایش بین‌المللی  و سومین همایش ملی و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست روز ۳۰ آذرماه در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مدیریت و سیاستگذاری در رسته راه و راهسازی در سطح ملی و بین‏ المللی نیازمند اطلاعات دقیق و آماری از وضعیت تمامی پارامترهای زیست محیطی و الگوهای توسعه پایدار در یک منطقه است. در واقع تصمیم‏ گیری صحیح در مورد اجرای پروژه‌های راهسازی و اندرکنش آن با ملاحظات زیست محیطی نیازمند بصیرت و آگاهی کامل در مورد خطرات احتمالی پروژه‌ها از جمله راهسازی بر محیط زیست است.

برگزاری همایش‌‏های تخصصی مانند "همایش توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست "می‌تواند قوه بینایی مدیران، ارگان‌‏ها، متخصصان، شرکت‏‌ها، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران رسته راه و راهسازی را جهت تصمیم‏ گیری بهتر تقویت کند.

در این راستا اولین همایش بین‌المللی  و سومین همایش ملی و نمایشگاه توسعه پایدار در راهسازی با رویکرد حفظ محیط زیست روز ۳۰ آذرماه در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری واقع در شیراز، بلوار جمهوری، خیابان جام جم برگزار خواهد شد.

این همایش که با حضور اساتید و متخصصان برجسته داخلی و خارجی در حوزه حمل و نقل برگزار می‌شود بر مواردی از جمله: راهســـازی و محــیـط زیــسـت، راهســـازی و ابــنــــیه فنــی، راهســـازی  و ایــمـــنــــی، راهســـازی  و ژئـوتـکنــــیـک، حمـــل و نقــــل ریـــلـــی، راهســـازي و کاهــش هزيـنه‌هـا، تعـمــیــر و نـــگهـــداری راه، راهســـازی، هیدرولیـک و آبخیـزداری، کاربرد فنـاوری‌ها و مصالح جدیـد و سازگار با محیـط زیست در راهسـازی و کاربرد سیـستـم‌های اطـلاعات مـکانی و سـنجـش از دور در راهسـازی تمرکز خواهد داشت./

نظر شما