شناسهٔ خبر: 46849 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عفیفی پور خبر داد:

۴۰ کانتینر آماده ارسال از بندر شهید رجایی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است/ ارسال محموله‌های بهداشتی و غذایی اهدایی جامعه دریایی و بندری

عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آماده‌سازی ۴۰ دستگاه کانتینر به عنوان سرپناه موقت برای زلزله‌زدگان کرمانشاه و همچنین محموله‌های بهداشتی و مواد غذایی اهدایی جامعه دریایی و بندری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اله مراد عفیفی پور در این رابطه گفت: در پی وقوع زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری در غرب ایران و حوادث ناگواری که برای مردم استان کرمانشاه اتفاق افتاد، ستادی با محوریت اداره کل بنادر و با عضویت شرکت‌های بخش خصوصی داوطلب تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی همراه و همگام با سایر مردم نوع‌دوست و نیکوکار ایران، دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا بخشی از آلام مردم زلزله‌زده را التیام بخشند.

به گفته عفیفی پور، تاکنون ۴۰ دستگاه کانتینر آماده شده که از آن‌ها می‌توان به عنوان سرپناه موقت برای زلزله‌زدگان در شرایط سرد و زمستانی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: این کانتینرها توسط ۲۰ دستگاه کامیون کشنده از بندر شهید رجایی در حال اعزام به کرمانشاه برای پشتیبانی از مردم زلزله‌زده غرب کشور است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۴۰ کانتینر، اقلامی دیگر شامل محموله‌های مواد غذایی و لوازم بهداشتی هم آماده و بسته‌بندی‌شده که به همراه محموله‌های کانتینر به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

عفیفی پور همراهی و مشارکت جامعه دریایی و بندری هرمزگان و فعالان اقتصادی بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور برای ایفای رسالت‌های انسانی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان را قابل‌تقدیر دانست.

نظر شما