شناسهٔ خبر: 46960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان جنوبی آغاز شد:

اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دیهوک - راور در خراسان جنوبی

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک در خراسان جنوبی از آغاز عملیات پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دیهوک - راور به طول ۴۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک گفت: عملیات پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دیهوک - راور به طول ۴۰ کیلومتر آغاز شد.

وی افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای ۴۰ کیلومتر از جاده محور دیهوک – راور لکه‌گیری و روکش آسفالت می‌شود.

آخوندی در ادامه این مطلب یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به صورت پیمانی از ۲۰ روز گذشته آغاز شده است.

در پایان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک  متذکر شد: شهرستان دیهوک دارای بیش از ۶۶۷ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

نظر شما