شناسهٔ خبر: 46985 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور حضور در هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان اصفهان شد/ استقبال استاندار و نمایندگان مجلس از آخوندی

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی عصر امروز به منظور حضور در هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری در راس هیاتی وارد فرودگاه اصفهان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور حضور در هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری و مراسم افتتاح کارخانه ریسباف عصر امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سفری ۲ روزه وارد استان اصفهان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه اصفهان مورد استقبال استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

گفتنی است این کنفرانس به عنوان باسابقه‌ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی فعالان عرصه توسعه پایدار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، موسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو، شهرداری اصفهان و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی دورتموند آلمان برگزار و به مباحث مرتبط با توسعه پایدار خواهد پرداخت که اولین دستاورد آن بازگشایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان است.

همچنین براساس برنامه این سفر ۲ روزه، برگزاری جلسه با معاونین و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر خواهد بود./

نظر شما