شناسهٔ خبر: 47107 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تخفیف‌های ویژه شرکت هما در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

هواپيما هما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته، ضمن معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های فنی و بازرگانی خود، تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، این شرکت همزمان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته، ضمن معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های فنی و بازرگانی خود، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند از تخفیف ۵ درصدی در کلیه مسیر‌های داخلی و تخفیف ۱۵ درصدی برای کلیه مسیر‌های بین المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما بهره‌مند شوند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های معتبر آموزشی مرکز آموزش "هما" در صورت ثبت نام در غرفه "هما"  از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته ٢٦ آذر الی ١ دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما