شناسهٔ خبر: 47400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

آمادگی کامل اداره کل راهداری خراسان شمالی برای انجام طرح زمستانه

دیدار به مناسبت فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری اعضای شورای حمل‌ونقل استان و کلیه پرسنل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی دیداری با امام‌جمعه بجنورد داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، در این دیدار علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر جهاد تخلیه بنادر و حماسه‌آفرینی رانندگان اشاره‌ای داشت و همچنین اشاره‌ای مختصر به عملکرد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داشت.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه ، با تقدیر از تلاش و زحمات راهداران در خدمات‌رسانی به مسافران عبوری از جاده‌های استان گفت: راهداران در شرایط سخت و نامساعد آب و هوایی، خدمات ارزنده‌ای به مسافران می‌دهند و ایمنی ترددهای جاده‌ای را ارتقا می‌دهند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: امروز بهانه‌ای است تا از این تلاشگران عرصه راه و حمل‌ونقل قدردانی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز در این دیدار، از آمادگی کامل این اداره کل برای انجام طرح زمستانه خبر داد و گفت: راهداران استان در قالب ۲۲ اکیپ در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر مستقر هستند.

علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: برای ارتقای ایمنی مسافرت‌های زمستانی و تردد رانندگان عبوری از محورهای استان، نمک و شن به میزان کافی تأمین شده است تا در شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر شماری تجهیزات و امکانات به ناوگان راهداری افزوده شده است و تلاش داریم تا با ورود تجهیزات دیگر، خدمات‌رسانی به مسافران بیشتر شود.

نظر شما