شناسهٔ خبر: 4756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷ اسفند؛ ۴ خبر از فعالیت راهداران استان اردبیل

تلاش شبانه‌روزی راهداران برای امدادرسانی، برفروبی، بازگشایی و لکه‌گیری راه‌های استان اردبیل

بارش برف در جاده راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در شبانه روز گذشته با تلاش بی‌وقفه کلیه راه‌های مسدود استان را بازگشایی کردند و با ایجاد مسیری ایمن سهولت تردد شهروندان استان را فراهم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، گزارش تلاش شبانه‌روز گذشته راهداران این استان به شرح زیر است:

كليه راه‌هاي ارتباطي شهرستان مشكين شهر باز است

كليه محورهاي مواصلاتي در حوزه استحفاظي اداره راه و شهرسازي شهرستان مشكين شهر باز و رفت و آمد در آنها جريان دارد.

به گزارش روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان مشكين شهر، در پي بارش‌هاي اخير در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان راهداران از همان آغاز بارش‌ها نسبت به برف‌روبي و نمك‌پاشي در جاده‌هاي اصلي و فرعي اقدام کرده‌اند.

بنا بر اين گزارش راهداران اين شهرستان علاوه بر امدادرساني به مسافران در راه مانده برفروبي و بازگشايي راههاي روستايي را نيز انجام داده اند.

اتمام عمليات برفروبي در راه‌هاي روستايي شهرستان كوثر

با اتمام عمليات برفروبي راه روستايي بنماران – آرپاچاي كليه راه‌هاي روستايي در حوزه شهرستان كوثر باز بوده و ترافيك روان و ايمن در آنها برقرار است.

به گزارش روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان كوثر، اكيپ‌هاي راهداری اداره راه و شهرسازی اين شهرستان همزمان با آغاز بارش هاي اخير درکلیه راههای حوزه اسحفاظی حاضر و نسبت به برف روبي، نمك پاشي و بازگشایی محورها اقدام نمودند.

اين گزارش حاكي است در حال حاضر كليه راه‌هاي اصلي و فرعي و روستايي در شهرستان كوثر باز بوده و رفت و آمد در آنها جريان دارد.

لكه گيري در محور سه راهي سرعين – نير

با مساعد شدن هوا و ضرورت انجام لكه گيري در بزرگراه سه راهي سرعين – نير، راهداران اداره راه و شهرسازي شهرستان نير نسبت به لكه گيري در اين محور اقدام نمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان نير، اين عمليات با استفاده از آسفالت ميكس و به طول ۱۴ كيلومتر در فاصله سه راهي سرعين تا شهر نير انجام گرديد.

بنا براين گزارش اداره راه و شهرسازی نير همچنين نسبت به لكه گيري محور دورسون خواجه بطول ۳۳ کيلومتر با استفاده از آسفالت ميکس اقدام نموده است.

با تلاش شبانه روزي راهداران؛ راه‌هاي روستايي شهرستان گرمي بازگشايي شد

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان گرمي گفت: راه‌هاي روستايي شهرستان گرمي كه بعلت بارش سنگين برف در روزهاي اخير مسدود شده بود به اتمام رسيده و در حال حاضر تردد در آنها در جريان مي باشد.

به گزارش روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان گرمي، صديف فرمان ضمن اعلام اين خبر افزود: با تلاش شبانه روزي راهداران اين اداره راههاي روستايي اين شهرستان به تعداد ۳۳۳ روستا برفروبي، بازگشايي و نمك پاشي گرديده است.

وي با اشاره به اينكه براي اين عمليات برفروبي تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین بكار گرفته شد اظهار داشت: در برخي از راههاي روستايي كوهستاني شهرستان بدليل كولاك شديد در حین بارش برف و ريزش بهمن ارتفاع برف به بيش از ۲ متر بوده و متوسط ارتفاع برف در ديگر راههاي روستايي به بیش از ۷۰ سانتي متر ميرسد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان گرمي همچنين از آخرين وضعيت راههاي اين شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر كليه محورهاي مواصلاتي استان اعم از اصلي و فرعي و روستايي باز بوده و تردد در آنها بسهولت امكان پذير مي باشد.

نظر شما