شناسهٔ خبر: 47633 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور رئيس سازمان هواپيمايی كشوری صورت گرفت:

امضاء تفاهمنامه همكاری انجمن‌ دفاتر خدمات مسافرت هوايی ۹ استان با سازمان هواپيمايی كشوری

تفاهم نامه مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمايی كشوری از امضای تفاهم‌نامه همكاری انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرت هوايی ۹ استان كشور با سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علي اصغر باريكاني اظهار داشت: در جلسه‌اي كه با حضور رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، معاون هوانوردي و امور بين الملل، دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي و روساي انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي استان‌هاي البرز، آذربايجان شرقي، خوزستان، خراسان رضوي، بوشهر، اصفهان، فارس، سيستان و بلوچستان و بوشهر تشكيل شد و تفاهم نامه همكاري انجمن‌هاي دفاتر خدمات مسافرت هوايي ۹ استان كشور با سازمان به امضا رسيد.

وي افزود: در اين نشست تفاهم نامه‌اي به منظور فراهم آوردن زمينه توسعه مشاركت بخشي غير دولتي و كاهش تصدي‌گري دولت در راستاي اصل ۴۴ قانون اساسي با هدف تكريم ارباب رجوع و تسريع در انجام امور دفاتر و شركت‌هاي خدمات مسافرت هوايي و نظارت مستمر و بهتر سازمان بر فعاليت شركت‌هاي مذكور منعقد شده است.

باريكاني تصريح كرد: در ادامه اين نشست رئيس سازمان هواپيمايي كشوري همكاري اين سازمان با انجمن‌هاي مذكور را مثبت ارزيابي كرد و گامي در جهت پيشبرد اهداف صنعت و مشاركت هر چه بيشتر دستگاه حاكميتي با ساير بخش‌ها دانست و ابراز اميدواري كرد: با رفع چالش‌هاي گذشته چشم اندازهاي آتي را بهتر از گذشته ترسيم و آن مسير فعاليت كنيم.

گفتني است؛ گردآوري بررسي و ارسال مدارك دفاتر به سازمان، پيگيري تا حصول نتيجه و رسيدگي به شكايات سازمان از عملكرد دفاتر با توجه به مقررات سازمان از اهم كارهاي واگذار شده به اين انجمن‌ها به شمار مي‌رود.

همچنين روساي انجمن هاي دفاتر خدمات مسافرت هوايي نيز نقطه نظرات خود را عنوان كردند.

نظر شما