شناسهٔ خبر: 47802 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر شهید رجایی صورت گرفت:

تمجید جمعیت هلال‌احمر از بنادر و دریانوردی هرمزگان به پاس حمایت از زلزله‌زدگان

تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی از کمک‌رسانی به موقع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی اعمی برنطین از حضور به موقع و احساس مسئولیت مدیران و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به زلزله‌زدگان غرب کشور با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی کرد.

اله مرداد عفیفی پور طی نشستی با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان گفت: در راستای لبیک به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج همگانی کشور برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، بازدیدی با حضور نمایندگان مجلس و استاندار هرمزگان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای نیازمندی‌های لازم توانستیم کمک‌های مورد نیاز را جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام کنیم، افزود: اقلام پزشکی، دارویی، غذایی و همچنین ارسال ۴۰ کانتینر در همان روزهای اولیه زلزله به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله در منطقه غرب کشور ستادی با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با عضویت شرکت‌های بخش خصوصی داوطلب تشکیل شد.

عفیفی پور تصریح کرد: بر همین اساس، کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی همراه و همگام با سایر مردم نوع‌دوست و نیکوکار ایران، دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا بخشی از آلام مردم زلزله‌زده را التیام بخشند.

این مقام مسئول گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچون سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده و با توجه به قرار داشتن در فصل سرما جهت کمک‌رسانی از هیچ کوششی در مساعدت به آسیب دیدگان دریغ نخواهد کرد.

وی با تقدیر از همه آحاد فعال در مجتمع بندری شهید رجایی به‌ویژه شرکت‌های خصوصی در عمل خداپسندانه آن‌ها افزود: امیدواریم این کمک‌ها بتواند برای خانواده‌های زلزله‌زده التیام‌بخش باشد و تسلی اندکی برای آن‌ها باشیم.

در پایان این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از تلاش‌های به موقع این اداره کل جهت کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور قدردانی کرد.

نظر شما