شناسهٔ خبر: 47905 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد خبر داد:

دستور کارهویت بخشی شناورهای صیادی غیر مجاز درسازمان بنادر

راستاد درجمع مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش صیدهای غیرمجاز، از هویت بخشی شناورهای بدون هویت در آبهای کشور خبر داد..

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي «محمد راستاد» در سخنانی اعلام کرد: بحث هویت بخشی به شناورهای بدون هویت در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفته تا هرگونه صید ماهی در آبهای کشور با مجوز های قانونی انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه های شرکت کشتیرانی مبنی بر استفاده از سوخت LNG و حمایت از ناوگان ملی گفت: همایش ارگان‌های دریایی فرصت مناسبی برای طرح این مساله است و در این شرایط کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش به حمایت بیشتری نیاز دارند.

وی که در نشست شورای‌ عالی مدیران ارشد هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور سخن می گفت، همچنین از برگزاری بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی در چابهار در سالجاری خبر داد و خواستار تجمیع برگزاری نمایشگاه های دریایی کشور شد.

راستاد افزود: انتظار داریم این همایش علاوه بر رویکرد آکادمیک و علمی، بر بهبود فرآیندها و ارتباط بهتر بین ارگان‌های دریایی کشور تمرکز داشته باشد تا شاهد ارتقا سطح همکاری ارگان های دریایی در توسعه فعالیت های دریایی و بندری باشم.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی اواخر بهمن ماه سال جاری به میزبانی شرکت تایدواتر با حضور تمام دست اندرکاران ارگان های دریایی کشور در بندر چابهار برگزار می شود.

نظر شما