شناسهٔ خبر: 48355 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پرچم ایران در بندرخرمشهر به حالت نیمه افراشته درآمد/ ابراز همدردی کارکنان بندر خرمشهر با بازماندگان جان‌باختگان نفت‌کش ایرانی

مراسم در پی سانحه غم انگیز كشتی سانچی و به یاد و احترام شهادت ٣٢ خدمه این كشتی پرچم كشورمان در اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر به حالت نیمه افراشته در آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر، صبح امروز  (25 دی ماه) طی مراسمی كه با حضور مدیران و كاركنان مجتمع بندری خرمشهر به منظور ادای احترام به روح جان باختگان سانحه كشتی سانچی و ابراز همدردی با خانواده ها و بستگان این عزیزان و جامعه دریایی كشور برگزار شد پرچم كشورمان به حالت نیمه افراشته در آمد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن كریم و پخش سرود ملی، مارش عزا توسط كاركنان یگان حفاظت نواخته شد و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت حادثه تلخ و دلخراش جان باختن خدمه كشتی سانچی قرائت شد.

نفتكش ایرانی سانچی كه حامل ١٣٦ هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به كره جنوبی بود شانزدهم دی ماه بر اثر برخورد با كشتی هنگ كنگی كه حاوی ٦٤ هزار تن غله بود دچار سانحه شد و روز گذشته پس از هشت روز آتش سوزی غرق شد و ٣٢ خدمه آن كه ٣٠ دریانورد ایرانی و دو بنگلادشی بودند جان باختند.

نظر شما