شناسهٔ خبر: 48603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

اجرای ۴ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در شهرستان چناران

ابراهیم صنیعی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۴ پروژه شامل مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و درمانی در شهرستان چناران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر افزود: پروژه تکمیل مجتمع فرهنگی هنری، با ۱۹۵۰ مترمربع و هزینه‌کرد ۱۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، از محل اعتبارات استانی احداث شده که ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون در مرحله اتمام ساختمان اصلی و اجرای دیوارکشی محوطه است.

وی احداث مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود:  این مجتمع با ۸۵۰ مترمربع زیربنا از حل اعتبارات استانی احداث و تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه در سال جاری ۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

صنیعی به پروژه احداث سالن ورزشی با پیش‌بینی مکانی برای تماشاچیان اشاره کرد و گفت: این پروژه با ۲۸۷۰ مترمربع زیربنا از محل اعتبارات استانی آغاز شده و سوله آن نیز نصب شده که در مجموع تاکنون ۲۸ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین مرکز بهداشتی و درمانی شهری نیز با ۵۲۵ مترمربع زیربنا با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در گلبهار احداث و تحویل بهره‌بردار شده است.

نظر شما