شناسهٔ خبر: 48610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان کرمان صورت گرفت:

بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی راه و شهرسازی استان کرمان

دیدار در نشست رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیرکل راه و شهرسازی استان در اداره کل راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی و میزان اعتبارات مورد نیاز آن‌ها بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، درصد پیشرفت فیزیکی محور چترود -راور، کمربندی زرند و ... با حضور دکتر امیری رئیس مجمع نمایندگان استان و دکتر بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی کرمان و نمایندگان شرکت‌های پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و میزان اعتبارات مورد نیاز و بدهی آن‌ها مطرح شد.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی در این نشست گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی استان کرمان در گرو تأمین اعتبار لازم است و باید درصد تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده افزایش یابد.

بلوردی اظهار کرد: بزرگراه کرمان-چترود-راور از جمله مهم‌ترین پروژه‌های راه و شهرسازی استان است که در حال حاضر پنج پیمانکار برای ساخت این بزرگراه مشغول فعالیت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان نیز گفت: پروژه‌های عمرانی بسیار مناسبی در استان در حوزه راه در حال اجرا است که نیاز به تزریق اعتبار مناسب دارد تا روند اجرایی آن‌ها تسریع یابد.

دکتر امیری خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی در راستای شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های عمرانی شد و گفت: تأمین اعتبار پروژه‌های راهسازی راه و شهرسازی استان  از طریق مختلف در حال پیگیری است.

نظر شما