شناسهٔ خبر: 4867 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خراسان رضوی رتبه اول در کاهش مصدومان حوادث رانندگی

محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این استان در کاهش مصدومان حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه سال جاری رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی٬ محمد رضا اخوان عبداللهیان از کاهش ۲۰.۰ -درصدی مصدومین سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این اداره کل در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مصدومین حوادث رانندگی روبرو بوده است و رتبه اول را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش همگانی نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد افزود: به لطف خدا در ۱۰ ماهه سپری‌شده از سال ۱۳۹۳، کم‌ترین تعداد کاهش مصدومین و تلفات انسانی را نسبت به دوره‌های مشابه در بخش درون شهری و برون‌شهری استان داشتیم.

اخوان عبداللهیان تصریح کرد: این توفیق کم‌نظیر مرهون تلاش دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و همچنین کوشش کارکنان صدیق اداره کل راه و شهرسازی استان و اهتمام آنان و توجه بیشتر مردم شریف به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است.

اخوان عبداللهیان با بیان اینکه تداوم کاهش تلفات سوانح رانندگی، از اهداف مهم مجموعه راه و شهرسازی در استان است، گفت : هر اقدامی که موجب ارائه خدمات به موقع به مردم باشد توسط راهداران این استان در ایام نوروز به مرحله اجرا در خواهد آمد تا با برنامه ریزی و مدیریت خوب و اقدامات فرهنگی مناسب و همچنین همراهی خوب مردم، شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروزی باشیم./

نظر شما