شناسهٔ خبر: 48687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد:

برگزاری نشست کارگروه راهبردی توسعه مدیریت در اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی

جلسه مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری نشست کارگروه راهبردی توسعه مدیریت با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، حجت قربانی راد اظهار داشت: این جلسه با حضور سرکار خانم حمیدی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران اداره کل و دبیران ذیل کارگروه توسعه مدیریت در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

وی بیان کرد: اهم موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد شامل دولت الکترونیک و چالش عظیم آن که عدم الکترونیکی بودن بیشتر خدمات، شاخص‌هایی که نیازمند بودجه و اعتبار هستند و همچنین اعتبار آموزشی جهت برگزاری دوره‌های آموزش کارکنان و مدیران بود.

قربانی راد افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در راستای اصلاح نظام اداری و ارزیابی عملکرد در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نسبت به تشکیل تیم بهبود اقدام شد تا در جهت بهبود و اصلاح فرایندها تلاش نمایند.

 وی گفت: در این جلسه مقرر شد دوره‌های آموزشی تیم بهبود جهت اصلاح فرآیندها برگزار شود.

در ادامه جلسه سرکار خانم حمیدی نماینده محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مورد استقرار و فضای میز خدمت و همچنین در مورد آئین‌نامه اجرائی و هدف از استقرار میز خدمت توضیحاتی را بیان نمود.

نظر شما