شناسهٔ خبر: 48810 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه

پوستر وزیر راه و شهرسازی و قائم‌مقام بین‌الملل وی در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه ۸ بهمن‌ماه در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، سخنرانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه با سخنرانی دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و اصغر فخریه‌کاشان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل و تعدادی از سخنرانان کلیدی در روزهای ۸ و ۹ بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار می‌شود.

این کنفرانس به همت گروه پژوهشی صنعتی آریانا و انجمن مدیریت پروژه ایران تدارک دیده شده است و در آن به موضوعاتی همچون بستر توسعه کسب و کار پروژه محور،   تجارب مدیریت پروژه، بررسی مقالات پژوهشی، چالش‌ها و راهکارهای توسعه اقتصادی پایدار، حکمرانی مدیریت پروژه محور پایدار، تحلیلی بر نقش نهادهای موثر بر توسعه مدیریت پروژه در ایران، حکمرانی در ساخت و ساز شهری پایدار با تمرکز بر زلزله‌خیزی، پرداخته می‌شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه از ساعت ۸:۳۰ صبح ۸ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و در مراسم افتتاحیه وزیر راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی در موضوع بازخوانی نظام فنی- اجرایی و نظام مهندسی و کنترل ساختمان می‌پردازد.

اصغرفخریه‌کاشان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل نیز، ۸ بهمن‌ماه در نخستین کارگاه این کنفرانس تحت‌عنوان بستر توسعه کسب و کار پروژه‌محور در مورد توسعه و رویکرد مبتنی بر پروژه به ارایه نقطه نظرات خود در اینباره خواهد پرداخت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما