شناسهٔ خبر: 48876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد

علی رحمتی مدیرکل راهداری استان اردبیل با اشاره به بارش برف و حضور کلیه عوامل عملیاتی راهداری در جاده‌ها که هیچ گونه محورهای مواصلاتی اصلی و حتی فرعی لحظه‌ای مسدود نبوده است گفت : مسئولین استانی خوش ‌بختانه از مسیرهای اصلی تردد داشته‌اند و تردد از مسیرهای سرچم نسبت به مسدود نبودن جاده‌ها و امکان تردد راحت می‌باشد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری استان ازدبيل  علی رحمتی مدیرکل راهداری استان اردبیل با اشاره به بارش برف و حضور کلیه عوامل عملیاتی راهداری در جاده‌ها که هیچ گونه محورهای مواصلاتی اصلی و حتی فرعی لحظه‌ای مسدود نبوده است گفت : مسئولین استانی خوش ‌بختانه از مسیرهای اصلی تردد داشته‌اند از جمله؛ دادستان، امام جمعه و ریاست دادگستری استان اردبیل در تردد از مسیرهای سرچم نسبت به مسدود نبودن جاده‌ها و امکان تردد راحت از عوامل این سازمان قدردانی کرده‌اند.

علی رحمتی در پاسخ به اینکه آیا بازدید اخیر خبرنگاران از جاده‌ها فرمایشی بوده افزود: نزدیک به ۱۰ خبرنگار خبرگزاری‌ها به دلیل فوریت در انتشار وضعیت جاده‌ها دعوت شدند و حتی با برخی از خبرنگاران دیگر نیز تماس گرفته شد که ارتباط  میسر نشد بنابراین حضور این تعداد از خبرنگاران فرمایشی و صرفا برای خودنمایی نبوده بلکه با حضور خود شاهد فعالیت و وضعیت جاده‌ها شدند.

وی با اشاره به اینکه تا روز گذشته راه‌های روستایی نیز باز بود ادامه داد: بارش برف و کولاک و بوران از دیروز تاکنون موجب مسدود شدن برخی راه‌های روستایی شده که از امروز رفع انسداد و برف روبی خواهد شد.

عضو شورای اداری استان گفت: در مقایسه با محورهای اتصالی به استان‌های همجوار و قزوین - تهران هیچ مشکلی در محورهای سرچم و اردبیل - آستار نبوده و اگر موانعی وجود دارد در حوزه استحفاظی آن استان‌ها بوده که باید نسبت به روان‌سازی و امکان تردد آن اقدام و تلاش کنند.

رحمتی تصریح کرد: این در شرایطی بوده که اعتبارات راهداری جوابگوی نیازمندی‌های فعلی و شرایط فعلی نبوده و ادوات و ماشین‌آلات سنگین هم عمر ۳۰ساله دارند.

وی در پایان گفت: شب گذشته از جاده مشگین- ارباب کندی- لنگان و کجل بازدید شد و تا صبح امروز در کجل مستقر بودیم.

" گفتنی است هم اکنون ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۸ بهمن ماه شبکه خبر و رادیو تماس شنوندگان و مسافران به استان اردبیل را پخش کرد که در این اظهار نظر مسافرین نسبت به تردد سهل و گشایش جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل از راهداری این استان قدردانی کردند".

نظر شما