شناسهٔ خبر: 48881 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کاشانی حیدری مطرح کرد؛

آخرین وضعیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/ اسکان ۱۸۰۰ نفر در هتل‌ها و نمازخانه‌ها / بازگشایی سطوح پروازی و مسیر‌های دسترسی به فرودگاه

فرودگاه برف مدیرکل دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آخرین وضعیت این فرودگاه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی، علی کاشانی حیدری اظهار کرد: از شب گذشته بارش شدید برف در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آغاز شد و به دلیل کاهش شدید دید افقی به زیر ۲۰۰ متر پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه متوقف گردید.

وی گفت: همزمان با شروع بارش‌ها کلیه نیرو‌های امدادی و عملیات زمینی که برای فصل سرما آماده بودند فعالیت خود را آغاز کرده و برف روبی سطوح پروازی شروع شد و از این بابت مشکلی در فرودگاه وجود نداشت.

کاشانی بیان کرد: از شب گذشته تاکنون ۱۸۰۰ نفر از مسافران پرواز‌هایی که باطل شده و یا تاخیر داشته اند در هتل‌ها و نمازخانه‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اسکان داده و ۷۰۰ تخته پتو نیز بین مسافران توزیع شد.

این مقام مسئول با تاکید بر خدمت رسانی کلیه نیرو‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مسافران اظهار داشت: از ساعات اولیه آغاز بارش‌ها اعضای هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در محل فرودگاه حضور داشته و بر عملیات برف روبی و امدادرسانی نظارت دارند.

کاشانی با اعلام دید افقی کمتر از ۵۰۰ متر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: با تلاش‌های بی وقفه همکارانم هم اکنون کلیه سطوح پروازی فرودگاه بازگشایی شده و مسیر‌های تردد داخلی فرودگاه نیز باز هستند و پرواز‌ها نیز به زودی از سر گرفته خواهند شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با تلفن‌های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱ اطلاع حاصل نمایند.

نظر شما