شناسهٔ خبر: 48934 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی انتشار اطلاعیه‌ای اعلام شد:

آغاز پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۱ صبح

بارش شدید برف و هواپیمای ایرباس هما شهر فرودگاه امام خمینی (ره) طی انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۱ صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهر فرودگاه امام خمینی (ره) طی انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در ساعت ۱۱ صبح امروز خبر داد.

طبق این اطلاعیه در پی جلسه مسئولان عملیات برف روبی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) زمان از سرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه نهم بهمن ماه موکول شد.

گفتنی است علت این تصمیم برودت شدید هوا در ساعات اولیه صبح، ایمن‌سازی سطوح پروازی و آماده‌سازی رمپ فرودگاه برای پذیرش حداکثری هواپیماها اعلام شده است.

براساس اطلاعیه فوق به علت تغییر زمان پروازها از مسافران محترم درخواست می‌شود برای اطلاع از زمان جدید پرواز خود با شرکت هواپیمایی که قرار است پرواز را انجام دهد تماس بگیرند.

مسافران محترم همچنین در نظر داشته باشند پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱  اطلاع حاصل نمایند./

نظر شما