شناسهٔ خبر: 49300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان تهران خبر داد:

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جاده‌ای نوروزی در استان تهران

مجیدرضا نصراله‌نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از مورخ ۹۶/۱۱/۱۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، مجیدرضا نصراله‌نژاد گفت: به منظور سهولت دسترسی شهروندان برای تهیه بلیت و جلوگیری از ازدحام در پایانه‌های مسافربری، بلیت‌های اتوبوس بصورت اینترنتی از طریق سایت www.safar۷۲۴.com و www.payaneh.ir پیش‌فروش می‌شوند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت‌های خود را تهیه کنند.     

نصراله‌نژاد اضافه کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی برای روزهای ۲۳. اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ خواهد بود.

 وی با بیان اینکه تمامی سایت‌های شرکت‌ها را مورد رصد قرار خواهیم داد عنوان نمود تمامی شرکت‌ها لیست پیش‌فروش بلیت را برای متقاضیان باز نگه دارند تا رضایت‌مندی کامل مسافرین عزیز حاصل گردد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: سال گذشته ۷۲ هزار و ۹۸۳ سفر از تهران به دیگر نقاط کشور صورت گرفت که با این تعداد سفر حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به اقصی نقاط کشور سفر نمودند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز در این ایام حدود همین میزان سفر از طریق پایانه‌های مسافری استان انجام شود.        

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز گفت: بازرسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با حضور در دفاتر فروش شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری بر نحوه عملکرد آن‌ها به مشتریان نظارت می‌کنند.

نصراله‌نژاد در ادامه به موضوع اهمیت مدیر فنی اشاره داشت و گفت: توجه به بازدیدهای فنی ناوگان مسافری و نظارت مدیران بر آن‌ها بسیار مهم است و تعیین شرح وظایف، کنترل اتوبوس‌ها و نظارت بر سلامت آن‌ها قبل از انجام سفر از مواردی به شمار می‌رود که مدیران فنی باید با جدیت آن‌ها را نظارت کنند و حضور مدیرعاملان و مدیران پاسخگو در دفاتر شرکت‌ها برای این ایام از الزامات شرکت‌های مسافربری خواهد بود. تا ضمن پاسخگویی مناسب به ارباب‌رجوع و مسافرین بر حمل‌ونقل ایمن نیز نظارت‌های لازم را اعمال نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین  به منظور دریافت نظرات و شکایات مسافران در ایام نوروز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سرویس پیام کوتاه ۱۴۱ جهت دسترسی آسان مسافران به وضعیت راه‌ها و فاصله بین شهرها در نظر گرفته شده است.

نظر شما