شناسهٔ خبر: 49307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی

افتتاح در ششمین روز از دهه فجر پروژه آسفالت راه روستایی امیرآباد سرزه در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، در ششمین روز از دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور فرماندار محترم شهرستان، رئیس اداره نظارت برساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان، رئیس اداره راه و شهرسازی سربیشه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه احداث و آسفالت راه روستایی امیرآباد سرزه شهرستان سربیشه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره نظارت برساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه فجر در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان سربیشه در حال حاضر ۱۰ پروژه روستایی در دست اجرا داریم و برنامه‌ریزی شده ظرف ۳ سال آینده تمامی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

میرمحمد مؤدی ادامه داد: پروژه آسفالت راه روستایی امیرآباد سرزه که امروز افتتاح شد ۲ کیلومتر طول داشته و با اعتبار ۵۲۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده که با احداث این پروژه ۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

نظر شما