شناسهٔ خبر: 49435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مهرآبادی انجام شد:

افتتاح ۲۵۸۳ واحد مسکن مهر در استان کرمان

افتتاح مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: دو هزار و ۵۸۳ واحد مسکن مهر استان کرمان در هفتمین روز از دهه فجر به‌طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، آیین بهره‌برداری از ۲ هزار و ۵۸۳ واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، معاون امور عمرانی استانداری کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

علی حاجی‌زاده مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این آیین گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره‌برداری رسیدند اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال شامل تسهیلات بانکی و آورده متقاضی دارند.

حاجی‌زاده افزود: از تعداد کل این واحدها ۱۱۴ واحد در شهرستان بافت، ۴۵ واحد در شهرستان رفسنجان، ۷۱۵ واحد در شهرستان سیرجان، هزار و ۵۹۶ واحد در شهرستان کرمان و همچنین ۸۳ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت واقع شده است.

وی با بیان اینکه در شمال و جنوب استان کرمان،۵۰ هزار واحد مسکن وجود دارد، تصریح کرد: در حوزه شمال استان با واحدهایی که امروز افتتاح می‌شود، مجموع واحدهای بهره‌برداری شده به ۲۴ هزار واحد می‌رسد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: مشکلاتی در بحث زیربنایی و قضایی در حوزه مسکن مهر داریم که امیدواریم با برطرف شدن آن‌ها در سال آینده شاهد جشن اختتام پروژه مسکن مهر در استان باشیم.

وی اظهار کرد: در بخش روبنایی مسکن مهر استان عملیات ساخت ۱۰ مسجد و ۶ مدرسه در حال انجام است.

نظر شما