شناسهٔ خبر: 49518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از ۴۸ واحد مسکن مهر رودبار

شعبانعلی خاوری مراسم افتتاح مسکن مهر شهرستان رودبار با حضور نماینده مردم شهرستان رودبار، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولین شهرستان رودبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، مراسم افتتاح مسکن مهر شهرستان رودبار با حضور دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولین شهرستان رودبار برگزار شد.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم، دهه فجر را یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ و شهیدپرور ایران و رهبری الهی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: این دهه فرصت مغتنمی است تا بدانیم آرامش و امنیت امروز را مرهون شهدای گران‌قدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر رودبار پرداخت و بیان کرد: پروژه مسکن مهر رودبار در قالب تعاونی و ۳۶ بلوک ۶ واحدی مجموعاً دارای ۲۱۶ واحد است که ۱۱۴ واحد آن فاقد متقاضی و از ۱۰۲ واحد دارای متقاضی، ۴۸ واحد امروز به بهره‌برداری رسید و مابقی واحدها در نیمه نخست سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر در شهرستان رودبار با متراژ ۸۳ مترمربع، ۶۳۰ میلیون ریال است که ۴۰۰ میلیون ریال آن تسهیلات وام و ۲۳۰ میلیون ریال آورده متقاضیان است.

نظر شما