شناسهٔ خبر: 49530 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شدٰ

رونمایی از کتاب دوزبانه سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی

رونمایی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از کتاب دو زبانه سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۱ بهمن ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از کتاب دوزبانه سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی با استفاده از کاغذ پودر سنگ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست رونمایی شد.

این کتابچه کاملا سازگار با محیط زیست است، زیرا هیچ درختی قطع نمی‌شود همچنین آب کمتری برای تهیه آن مورد نیاز است. 

کتاب فوق که به همت روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تهیه شده به معرفی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی می‌پردازد. همچنین مزایا و ویژگی‌های بندر، اولویت و فرصت‌های شرمایه گذاری، چشم‌انداز آینده طرح توسعه شهر لجستیکی خلیج فارس، پروژه‌های در حال ساخت، پروژه‌های آتی ریلی، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها و همچنین کارنامه ۲۴ ساله سرمایه گذاری در این بندر تشریح شده است. 

گفتنی است در مراسم فوق محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس معاون امور دریایی،  محمدرضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی، عفیفی پور مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

نظر شما