شناسهٔ خبر: 49547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه‌و شهرسازی استان تهران خبر داد:

افتتاح ۲ پروژه مدیریت فنی و اجرایی در استان تهران/ تسهیل خدمت رسانی به ۳۰۰ زن سرپرست خانوار و ۳۰۰۰ معلول

افتتاح عملیات اجرای پروژه مجتمع بهزیستی و مجتمع فرهنگی – هنری شهرستان قدس به همت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان تهران عملیات اجرای پروژه مجتمع بهزیستی و مجتمع فرهنگی – هنری شهرستان قدس که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به اتمام رسید و با حضور مسئولان استانداری تهران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افتتاح شد.

محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: پروژه بهزیستی در مجموع ٢ میلیارد تومان اعتبار داشت که تاکنون یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان پول پیمانکار پرداخت شده است. , در سال ٩٦ نیزمقرر شد ٤٥٣ میلیون تومان اعتبار از سوی استانداری و فرماندار کمک شود که البته این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین طرح‌های شهرستان قدس در جهت استفاده راحت و کارامد برای معلولان و مددجویان است، افزود: کلیه مباحث مقاوم سازی و طراحی مناسب جهت اقشار هدف (معلولان) رعایت شده است.

محمدزاده افزود: این مجتمع با ٤٠ نفر کارمند به ٣٠٠ زن سرپرست خانوار و قریب به ٣٠٠٠ نفر معلول و مدد جو خدمت رسانی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه به ساخت پروژه مجتمع فرهنگی – هنری قدس اشاره کرد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ٣/٣ میلیارد تومان انجام شد. نمای این پروژه بر مبنای معماری ایرانی – اسلامی طراحی شده است و همچنین در اجرا تمامی اصول مطابق با نشریه ٥٥ رعایت شده است.

نظر شما