شناسهٔ خبر: 49647 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

میهمان ویژه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛

بازدید مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پایگاه خبری/ تشریح آخرین وضعیت قراردادهای هما و دستاوردهای سفر به پاريس

بازدید مدیرعامل هما از پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن بازديد از اين رسانه، به تشریح آخرین وضعیت قراردادهای خرید هواپیما و برنامه پروازهای نوروزی هما پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دكتر فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به گفتگو در خصوص برنامه‌های هما و آخرین وضعیت قراردادهای خرید هواپیما پرداخت.

شرفبافی در این گفتگو همچنین پیرامون برنامه هما درباره پروازهای نوروزی و آخرین دست‌آوردهای خود در سفر اخیر به پاریس نکاتی را تشریح کرد.

مدیرعامل هما همچنین در بازدید از نمایشگاه عکس پایگاه خبری و مشاهده عکس‌هايی كه نشانگر وضعیت سکونتگاه‌های غیررسمی شهر چابهار بود ضمن اظهار تاسف، گفت: متاسفانه با وجود مشکلات فراوان در چابهار نمی‌توانیم آنطور که باید اقدام مؤثری انجام دهیم که بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

شرفبافی در ادامه از راه‌انداز پرواز جدید چابهار – مسقط خبر داد و گفت: ما روزانه شاهد پروازهای بسیاری به سمت چابهار هستیم که قصد داریم خط جدید از چابهار به مسقط را نیز فعال کنیم.

گفتگوي مفصل پايگاه خبري با دكتر فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پيرامون موضوعات مختلف در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.

نظر شما