شناسهٔ خبر: 49737 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان اعلام کرد:

آموزش ركن مهم توسعه پایدار در كشور است/ تأثیر چشمگیر فعالیت دانشکده شهید تفویضی در ارتقاء خدمات سازمان راهداری

داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در دانشكده شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یكی از جلسات آموزشی در حال برگزاری، آموزش را ركن مهم توسعه پایدار كشور خواند و گفت: این دانشكده برای افزایش بهره‌وری، نشاط و كارآیی كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نهایتاً ارتقاء‌ خدمات بخش و دست‌یابی به اهداف سازمان می‌تواند اثربخش باشد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در بازدید از دانشكده شهید تفویضی بر نقش و اهمیت آموزش حین خدمت كاركنان بخش راهداری و فعالان در حمل و نقل جاده‌ای تأكید نموده و ادامه برنامه‌های آموزشی به صورت كاملاً علمی، كاربردی و جدی در این دانشكده را به عنوان راهكار مهمی برای دست‌یابی به دانش روز شاغلان دانست.

كشاورزیان همچنین از بخش‌های مختلف آموزشی، كارگاهی و رفاهی این دانشكده بازدید و رفاه و آسایش حال افرادی كه جهت دوره‌های آموزشی در این مركز حاضر می‌شوند را خاطرنشان كرد.

وی با ابراز خرسندی از فعال شدن این دانشكده پس از چند سال توقف فعالیت، باتوجه به سابقه بیش از نیم‌ قرن از تأسیس آن، ظرفیت این مجموعه را بسیار مناسب یاد كرد كه برای افزایش بهره‌وری، نشاط و كارآیی كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نهایتاً ارتقاء‌ خدمات بخش و دست‌یابی به اهداف سازمان می‌تواند اثربخش باشد. گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس دانشكده شهید تفویضی در این بازدید مهندس كشاورزیان را همراهی می کردند./

نظر شما