شناسهٔ خبر: 49895 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

داود کشاورزیان خبر داد:

افتتاح همزمان ۲۵ پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته بتنی در سراسر کشور/ بهره‌برداری از ۵۰ پاسگاه پیش ساخته تا نیمه سال آینده

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم افتتاح همزمان ۲۵ پاسگاه بتنی پیش‌ساخته در سراسر کشور گفت: ۷ باب پاسگاه پیش ساخته بتنی دیگر تا پایان سال ۹۶ آماده بهره‌برداری می‌شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داود کشاورزیان در مراسم افتتاح همزمان ۲۵ پاسگاه پلیس‌راه پیش ساخته بتنی در سراسر کشور اظهار داشت ضمن عرض تسلیت در پی جان‌باختن مسافران هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج اظهار داشت: صدها پیمانکار به ساخت سازه‌های فلزی و بتنی اشتغال دارند اما پیمانکار  ساخت سازه‌های بتنی و پیش ساخته در کشور بسیار محدود است.

وی افزود: بنا به دلایل مذکور چندین مرتبه مناقصه برگزار شد و به همین خاطر انتخاب پیمانکار بسیار سخت و دشوار  بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تابستان ۹۴ موفق به عقد قرارداد شدیم که طبق توافق قرار بود ۲ باب پاسگاه پیش ساخته بتنی برای مشاهده و ارزیابی اولیه آماده شود که پاسگاه‌های اصفهان و شریف آباد در همین راستا کلید خورد.

کشاورزیان با بیان اینکه ۲۵ باب پاسگاه پیش ساخته بتنی امروز به بهره‌برداری می‌رسد گفت: حدود ۷ باب دیگر تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد و تا نیمه اول سال ۹۷ پاسگاه‌های باقیمانده از مجموع ۵۰ باب تکمیل خواهد شد.

وی از قرارداد جدیدی برای ساخت راهدارخانه‌های پیش ساخته بتنی خبرداد و گفت: این راهدارخانه‌ها دارای معماری ایرانی اسلامی و از زیبایی و دوام طولانی برخوردار هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان از همکاری پلیس راهور و شرکت پیمانکار ساخت پاسگاه‌های پیش ساخته قدردانی کرد.

نظر شما