شناسهٔ خبر: 50172 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

هاشمی تختی مطرح کرد؛

تقدیر از اقدامات وزارت راه برای تامین امنیت مسافرت‌های نوروزی/ ارتقای ایمنی حوزه حمل‌ونقل دریایی عامل حفظ سلامت مردم

هاشمی تختی رئیس کمیته بندری و دریایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است تاکید بر ارتقای ایمنی و امنیت حوزه حمل و نقل دریایی توسط وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اقدامی لازم و مناسب است چراکه اجرای آن با حفظ جان مردم و مسافران در این بخش همراه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین هاشمی تختی با اشاره به سیاست‌های وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص ایمنی در حوزه حمل و نقل دریایی،به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر ودریانوردی گفت: این مسئله تصمیم و اقدامی بسیار خوب و لازم است چرا که افزایش آمادگی ارگان‌های مسئول در حوزه حمل‌ونقل دریایی، موجب ارتقای ایمنی و حفظ جان مردم می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه وظیفه دولت و به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی این است که به مسائل رفاهی مردم در بخش مسافری دریایی توجه کند، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی باید شرایط مطلوب را به منظور انتقال مردم به جزایر، و بنادر کشور فرآهم کند و ایمنی و امنیت لازم را برای مسافران پدید آورد.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی توسط وزارت راه و سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته تا قبل از ورود به ایام نوروز حفظ سلامت و ایمنی هرچه بیشتر جان مردم در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در حال فراهم کردن سازوکاری است تا اتفاقی برای مسافران دریایی رخ ندهد و بیش از هر زمان دیگری سلامت مردم تامین شود.
 
هاشمی تختی ادامه داد: مانور‌های خوبی در حال توسط سازمان بنادر در حال انجام است و همکاری و هماهنگی مطلوبی بین سازمان‌های مربوطه از جمله سپاه پاسداران، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کلیه دستگاه‌هایی که می‌توانند در بخش ایمنی دریا کمک کنند وجود دارد.

نظر شما