شناسهٔ خبر: 50182 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اسفندیاری تشریح کرد؛

اقدامات فنی و عملیاتی برای خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی فرودگاه‌ها/ امکان صدور روادید الکترونیکی در ۱۲ فرودگاه کشور در ایام نوروز

حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام اقدامات فنی و عملیاتی در فرودگاه‌ها برای خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل آمادگی فرودگاه‌ها برای تسهیل سفر‌های نوروزی گفت: بر اساس این دستورالعمل، فرودگاه‌ها محیط‌های مناسبی برای سفر‌های نوروزی خواهند بود. ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ زمان سفر‌های نوروزی است و برای استقبال از این سفر‌ها در فرودگاه‌های کشورمان اقداماتی مانند آمادگی فنی و عملیاتی و بررسی دوره‌ای دستگاه‌ها انجام شده است و محیط ترمینال‌ها و محوطه‌ها شاد و زیبا می‌شوند.

اسفندیاری افزود: همچنین امکانات ویژه بازی و تفریح برای کودکان در فرودگاه‌هایی که مقصد گردشگری و سفر‌های نوروزی هستند، درنظر گرفته شده و طرح‌های ابتکاری مانند پهن کردن سفره هفت سین و اجرای مراسم آیینی در فرودگاه‌ها انجام می‌شوند.

وی از افزایش تعداد فرودگاه‌های صادر کننده روادید الکترونیکی خبر داد و گفت: در راستای تسهیل امور گردشگران خارجی برای ورود به کشور و بازدید از شهر‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، با همکاری وزارت مور خارجه و سایر ارگان‌های مسئول در کشور، امکان صدور روادید الکترونیکی در ۱۲ فرودگاه شامل تبریز، بندرعباس، امام خمینی (ره)، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، اهواز، بوشهر، ارومیه، کیش و قشم فراهم شد.

نظر شما