شناسهٔ خبر: 50239 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

درجمع خبرنگاران مطرح شد:

پاسخ قاطع رئیس سازمان هواپیمایی كشوری به شایعات/ شايعات را از كسانی كه شنیدید پیگیری كنید

عابدزاده درجمع رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص اجبار خلبانان برای پرواز در هر شرایط آب و هوایی تصریح كرد: مدعیان این موضوع مدارك خود را به سازمان هواپیمایی كشوری ارائه كنند و شایعات را از كسانی كه شنیدید، پیگیری كنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی عابدزاده معاون وزير راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با حضور در مراسم ترحیم جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران ضمن تكذیب پرواز خلبانان در هر شرایط آب و هوایی تصریح كرد: كسانی كه مدعی چنین سخنانی هستند حتما مدارك خود را به سازمان هواپیمایی كشوری ارائه كنندو

وی افزود: اولین گزارش از سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج چند روز گذشته به اطلاع ملت شریف ایران رسید و گزارش‌های بعدی نیز پس از تكمیل و تهیه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه بیان كرد: همكاران ما در این سازمان براساس قوانین بین‌المللی كارگروه‌های ویژه‌ای در سازمان هواپیمایی كشوری جهت بررسی این حادثه تشكیل داده‌اند و امور مربوطه از جانب آن‌ها در حال پیگیری است.

عابدزاده همچنین شایعاتی مربوط به استعفاء خویش از ریاست سازمان هواپیمایی كشوری را رد كرد و گفت: توصیه می‌شود پاسخ به این گونه سوالات را حتما از كسی كه چنین اخباری را مطرح كرده پیگیری كنید.

نظر شما