شناسهٔ خبر: 50281 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رشد ۹ درصدی بارگيری در راه آهن هرمزگان

قطار مديركل راه آهن هرمزگان از رشد ۹ درصدي بارگيري در اين اداره كل طي يازده ماهه سال جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، محمد پورفخري با تشريح عملكرد يازده ماهه اين اداره كل گفت: در اين مدت ۶ ميليون و ۹۷۰ هزار و ۵۶۲ تن انواع محمولات و مواد معدني و كالاهاي تجاري در مبادي ايستگاههاي گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهيد رجايي بارگيري شده است كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد را نشان مي دهد.

وي افزود: در زمينه تخليه نيز ۱۰ ميليون و ۸۰۳ هزار و ۲۳۵ تن انواع محمولات و مواد معدني در ساير خطوط تخليه اين اداره كل شامل پالايشگاه، منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس(باركو)، بندر شهيد رجايي و خطوط تخليه دستي مانوري تخليه شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گفته پورفخري؛ در همين مدت تن كيلومتر مرزي ۶ ميليارد و ۹۹۵ ميليون و ۶۰۱ هزار تن كيلومتر بوده كه رشد۱۶درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

مدير كل راه آهن هرمزگان گفت: در اين مدت عملكرد بندر شهيد رجايي نيز ۸ ميليون و ۷۸۸ هزار و ۹۶۸ تن كالا بوده كه رشد۳۱ درصدي حمل ريلي در بندر شهيد رجايي را شاهد بوده ايم و حمل ريلي كانتينر نيز با حمل ۹۶ هزار و ۱۱۹TEU نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

نظر شما