شناسهٔ خبر: 50290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یک‌روزه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری کشور مطرح شد:

بهره‌برداری از ساختمان جدید پلیس‌راه استان قم تا پایان امسال

بازديد در سفر یک‌روزه مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و بازدید میدانی از ساختمان جدیدالاحداث قرارگاه پلیس‌راه استان قم مقرر شد تا پایان امسال این قرارگاه آماده بهره‌برداری گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، طی سفر یک‌روزه حسین متولی مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و بازدید میدانی از ساختمان جدیدالاحداث قرارگاه پلیس‌راه استان قم مقرر شد تا پایان امسال این قرارگاه آماده بهره‌برداری گردد.

در این بازدید که ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و سرهنگ پناهی سرپرست فرماندهی پلیس‌راه استان قم و تنی چند از معاونین، روسا و کارشناسان سازمان متبوع نیز حضور داشتند متولی ضمن تأکید بر تسریع در ارائه نقطه نظرات اصلاحی (استعلامی پلیس‌راه و فاوا ناجا) جهت اجرای زیرساخت‌های ارتباطی بین قرارگاه‌های موجود و جدید پلیس‌راه (مانند فیبر نوری، کابل بی‌سیم، کابل تلفن و ...) عنوان کرد: با توجه به تکمیل ساختار روبنایی دو ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه، انشالله با اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد بهره‌برداری از قرارگاه جدید تا پایان امسال باشیم.

در ادامه این سفر مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات سازمان متبوع و هیئت همراه ضمن شرکت در جلسه‌ای که با حضور معاونین و تنی چند از روسا و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم تشکیل شده بود پس استماع نظرات مطروحه گفت: تسریع در ارائه مطالبات اعتباری و هدایت هزینه‌ها به سمت اجرای طرح‌های ضروری باید در اولویت قرار گیرد.

وی برآوردهای ناقص و کارشناسی نشده را از دلایل اصلی وارد آمدن آسیب به برنامه‌های مطروحه دانست و عنوان کرد: مستندسازی پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و لزوما این امر به پیمانکاران طرح‌های مربوطه واگذار گردد.

در ادامه این جلسه مهدی حسینی سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با ارائه گزارشی در خصوص روند احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس‌راه استان اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۱۶۷ مترمربع و در قالب دو ساختمان اصلی و جانبی هریک با مشخصات: اصلی (با زیربنایی افزون بر ۹۱۱ مترمربع و در سه طبقه) و جانبی (با زیربنایی افزون بر ۲۴۰ مترمربع و در دوطبقه) بنا شده است.

وی با این عنوان که ساختار روبنایی هر دو ساختمان تکمیل و تنها دیوارکشی و محوطه‌سازی آن باقی‌مانده است، ادامه داد: پس از اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید قرارگاه تا پایان خواهیم بود.

وی در خصوص دیوارکشی و محوطه‌سازی بنا نیز ابراز امیدواری کرد: تا تیرماه سال ۹۷ عملیات دیوارکشی و محوطه‌سازی قرارگاه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسینی در خاتمه این جلسه تصریح کرد: مقرر شد تجهیزات لازم جهت مانیتورینگ دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت به ساختمان جدیدالاحداث قرارگاه پلیس‌راه استان قم انتقال گردد.

نظر شما