شناسهٔ خبر: 5036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

اتمام بزرگراه سیرجان-گل گهر و سیرجان-کرمان تا پیش از تعطیلات نوروزی

بزرگراه سیرجان - گل گهر معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های استان کرمان بر لزوم اتمام بزرگراه سیرجان-گل گهر به طول ۴۲ کیلومتر و باقیمانده بزرگراه سیرجان-کرمان به طول ۱۰ کیلومتر تا پیش از تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به استان کرمان از پروژه‌های زیرساختی حمل و نقل در این استان بازدید کرد.

علی نورزاد در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت استان کرمان در اتصال نواحی جنوبی کشور به مناطق شمالی گفت: پروژه باند دوم بزرگراه سیرجان-گل گهر با هدف تبدیل مسیر سیرجان-استهبان در کریدور سراسری کرمان-شیراز به بزرگراه در این استان در دست اقدام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در سال جاری ۱۰۵ کیلومتر از عملیات راهسازی باند دوم این محور در استان‌های کرمان و فارس تکمیل و زیرعبور ترافیک قرار گرفته است. نورزاد در این بازدید بر تکمیل ۱۷ کیلومتر باقیمانده از این محور حدفاصل سیرجان-گل گهر تا پایان سال جاری تاکید کرد تا مسافران نوروزی بدون گره ترافیکی در ایام تعطیلات در این مسیر سفر کنند.

همچنین مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در این سفر از پروژه احداث باند دوم بزرگراه سیرجان-کرمان به طول ۱۷۰ کیلومتر نیز بازدید کرد و گفت: تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از این مسیر به بزرگراه تبدیل شده که در صورت حصول حداقل شرایط جوی موردنیاز برای آسفالت ۱۰ کیلومتر پایانی، این محور نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود. /

نظر شما