شناسهٔ خبر: 5037 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بازگشایی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال همزمان با سفرهای نوروزی/ کاهش یک ساعته زمان سفر

بزرگراه تهران - شمال معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از قطعه ۴ آزادراه تهران--شمال از بازگشایی این قطعه خبر داد و گفت: با توجه به ریزش کوه در چند منطقه و لزوم اجرای مواردی چون تکمیل روشنایی تونل‌ها و زه‌کشی مسیر از دی‌ماه سال جاری عملیات اجرایی برای افزایش ایمنی و تسهیل تردد در این محور در حال اجراست که با اتمام آن مسافران نوروزی می‌توانند از این مسیر عبور کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد صبح امروز با سفر به استان مازندران از قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال حدفاصل مرزن آباد-چالوس بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید از اتمام عملیات اجرایی باقیمانده در این محور خبر داد و گفت: ریزش کوه در چند منطقه از این مسیر نیازمند ترمیم جاده و اجرای عملیات افزایش ایمن سازی محور بود که از دی ماه به صورت میانگین روزانه ۳۲۲ نفر همراه با ۱۳۱ دستگاه ماشین آلات عملیات اجرایی در این منطقه را آغاز کردند که با اتمام آن مسافران نوروزی می توانند از این محور عبور کنند.

نورزاد تکمیل روشنایی تونل‌ها و زه‌کشی مسیر را از دیگر اقدامات انجام شده در این مسیر دانست و یادآور شد: قطعه ۴ آزادراه تهران _ شمال به طول ۲۰ کیلومتر از مرزن ‌آباد آغاز شده و تا چالوس ادامه می‌یابد و دارای چهار دستگاه تونل به طول ۱۷۰۰ متر است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور کاهش یک ساعته زمان سفر، صرفه‌جویی سالانه ۱۵ میلیارد تومان در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های تصادفات رانندگی به میزان ۲۰ میلیارد تومان را از مزایای قطعه ۴ آزاد‌راه تهران-شمال عنوان کرد./

نظر شما