شناسهٔ خبر: 50381 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

ساخت اسکله تفریحی در استان گیلان آغاز می‌شود/ صدور و تمدید و مجوز ساخت برای ۵ سازه دریایی

بندر انزلی کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با صدور و تمدید و مجوز ساخت برای پنج سازه دریایی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با صدور موافقت اولیه جهت اسکله تفریحی در استان گیلان  موافقت کرد. همچنین  موافقت اولیه با تمدید  توسعه کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان هرمزگان تصویب شد. تمدید مجوز ساخت دو شاخه موج‌شکن کارگاه ساخت و تعمیر شناور  در استان  سیستان و بلوچستان، تمدید مجوز ساخت بندر و تعمیرگاه دریایی اختصاصی در استان بوشهر و  صدور مجوز ساخت مجموعه تفریحی در استان مازندران از دیگر موضوعاتی است که کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با آن موافقت کرد.

طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری نماید و به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس  و بهره‌برداری را اخذکنند.

نظر شما