شناسهٔ خبر: 50389 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قدردانی نماينده مردم اورامانات از تامين زيرساخت‌ها و جذب بودجه برای توسعه فرودگاه استان کرمانشاه

فرودگاه کرمانشاه نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت نقش فرودگاه‌ها در توسعه شهرها، از تلاش های مدیریت و مجموعه کارکنان فرودگاه کرمانشاه در تامین زیرساخت ها و جذب بودجه ۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه فرودگاه استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شهاب نادری با بیان این مطلب، از تلاش های مدیریت و مجموعه کارکنان فرودگاه کرمانشاه در تامین زیرساخت ها و جذب بودجه ۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه فرودگاه استان قدردانی کرد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: فرودگاه در جذب مسافران و گردشگران بیشتر به کرمانشاه موثر است و تمام نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر توسعه تمام شقوق حمل و نقل در استان هستند.

وی تاکید کرد: زیرساخت های حمل و نقل کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی دچار آسیب زیادی شده اند و ما به دنبال تامین زیرساخت های موردنیاز این حوزه هستیم.

نادری گفت: برای توسعه زیرساخت های حمل و نقلی استان نیازمند مدیران توانمند، شجاع و با شهامت هستیم و خوشبختانه این شاخص ها در مدیریت فرودگاهی وجود دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که سال ۹۷ با بهبود وضعیت فرودگاه کرمانشاه همراه باشد./

نظر شما