شناسهٔ خبر: 50504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان جنوبی برگزار شد:

جزئیات برگزاری ششمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل خراسان جنوبی

نشست ششمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی خراسان جنوبی به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و دیگر اعضاء کمیسیون در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری دبیر کمیسیون در این جلسه ضمن ارائه گزارش ۱۴ مصوبه جلسه قبل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ کیلومتر از باندهای دوم استان آسفالت شده که از این میزان ۴۸ کیلومتر تکمیل و بازگشایی شده و ۷۰ کیلومتر دیگر در حال انجام عملیات خط‌کشی و نصب علائم است که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل و بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: بیشترین میزان بازگشایی در محور دیهوک به راور بوده که ۱۷ کیلومتر در هفته گذشته بازگشایی شده و ۱۵ کیلومتر دیگر در مرحله نصب علائم و خط‌کشی است.

جعفری بیان کرد: علاوه بر این در محور بیرجند به قاین ۳ کیلومتر، در محور بیرجند به زاهدان ۷ کیلومتر، محور طبس به خور ۱۳ کیلومتر، سه‌راهی روم به آفریز ۱۲ کیلومتر، در محور اسدیه به بیرجند ۲ کیلومتر و در محور طبس به یزد ۶ کیلومتر آسفالت شده که در حال تکمیل و نصب علائم و خط‌کشی است که پس از اتمام عملیات بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این در حال حاضر در سطح استان ۱۰۷ کیلومتر باند دوم آماده عملیات آسفالت داریم که در ۲ کریدور مهم و حیاتی و پرتردد استان قرار دارد که در صورت تأمین قیر کاهش چشمگیری در تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت.

نظر شما