شناسهٔ خبر: 50570 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشدار داد:

مردم مراقب كلاهبرداران در پوشش امداد خودرو باشند

اطلاعیه هموطنان گرامی آگاه باشند گاهاً عده‌ای سودجو با تماس تلفنی با صاحبان خودرو جهت صدور كارت هوشمند اشتراك امداد خودروها، مطالبه هزینه‌هایی می نمایند لذا در قبال این گونه تماس‌ها هیچ گونه اجباری در كار نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد، پیرو اطلاعیه‌های مكرر قبلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص تماس‌های تلفنی غیررسمی با هموطنان و مالكان خودروهای شخصی و عمومی تحت عنوان مركز امداد خودرو و اجرای طرح صدور كارت هوشمند اشتراك و ارائه خدمات تعمیر خودرو و ... ، به آگاهی می‌رساند این تماس‌ها بازاریابی شركت‌های خصوصی است و اجباری از لحاظ قانونی برای دریافت این نوع كارت هوشمد وجود ندارد.

براساس این اطلاعیه كه باتوجه به اهمیت ایمنی و سلامت امدادرسانی در راه‌های برون شهری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدام به ثبت شركت‌های مجاز امداد خودرو در سامانه تلفنی ۱۴۱ (مركز مدیریت راه‌های كشور) نموده است  هم میهنان عزیز جهت دریافت اطلاعات، خدمات و آگاهی از وضعیت امداد خودروهای مجاز در محورهای مواصلاتی كشور می‌توانند با شماره ۱۴۱ این سازمان تماس تلفنی برقرار نموده و یا از طریق نصب نرم‌افزار ۱۴۱ به روی گوشی تلفن‌ های خود اطلاعات لازم را كسب نمایند.

هموطنان گرامی آگاه باشند گاهاً عده‌ای سودجو با تماس تلفنی با صاحبان خودرو جهت صدور كارت هوشمند اشتراك امداد خودروها، مطالبه هزینه‌هایی می نمایند لذا در قبال این گونه تماس‌ها هیچ گونه اجباری در كار نیست.

نظر شما