شناسهٔ خبر: 50577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد:

آمادگی کامل کلیه ناوگان مسافری استان زنجان جهت انجام سفرهای نوروزی

اتوبوس مسافر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در جلسه ستاد نوروزی ۹۷ گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری بصورت اینترنتی و حضوری از مورخ ۹۶/۱۱/۱۷ بصورت حضوری و غیرحضوری آغاز شده و نظارت مستمر ستادی و استانی بر روند اجرای آن صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند و تعطیلات منتهی به پایان سال، طرح نوروزی از ۲۳ اسفند تعیین و با توجه به ترکیب تعطیلات در سال جدید پایان طرح نیز ۱۷ فروردین است، افزود: ساماندهی و نظارت بر عملکرد امداد خودروی دارای مجوز در شبکه راه‌ها از طریق سامانه مدیریت ناوگان امدادی انجام می‌شود و کلیه کارگاه‌های جاده‌ای در طول ایام نوروزی (۹۶/۱۲/۲۴ لغایت ۹۷/۰۱/۱۷) غیرفعال و تعطیل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: نظارت بر مدیران فنی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل در اعمال دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارائه تأییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر و همچنین نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، نمازخانه‌ها و ... بسیار مورد تأکید این اداره کل است.

دست‌نشان تصریح کرد: هماهنگی با مبادی مسئول جهت جلوگیری از فعالیت سواری‌های مسافربر شخصی در راه‌های برون‌شهری صورت گرفته است وسایل نقلیه مسافربری درون‌شهری و ادارات دولتی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها اجازه جابجایی مسافران نوروزی را نخواهند داشت.

جلسه ستاد نوروزی ۹۷ با حضور ارگان‌های ذیربط ازجمله پلیس‌راه، اورژانس، میراث فرهنگی، استانداری و...در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد. 

نظر شما