شناسهٔ خبر: 50635 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هادی دادمان:

نمایش توانمندهای مهندسی راه و شهرسازی و فعالان اقتصادی در همایش جایزه دادمان/ معرفی اثربخشی اقدامات چندساله پیمانکاران و مهندسان راه و شهرسازی

هادی دادمان هادی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان با تاکید بر معرفی اثربخشی و کارآمدی اقدامات چندین ساله پیمانکاران و مهندسان راه و شهرسازی در دومین همایش جایزه دادمان، گفت: امیدوارم همایش جایزه دادمان بین المللی شود و نقش جدی در نشان دادن رشد و توسعه صنعت راه و شهرسازی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان در اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان در سالن اجلاس سران، ضمن تقدیر و تشکر از انجمن متخصصان ایران، وزارت راه و شهرسازی و همچنین تمامی افرادی که در برگزاری هرچه بهتر همایش یاری کردند، گفت: یکی از موضوعاتی که شهید دادمان بر روی آن تاکید داشتند بحث تحقیق و توسعه بود و به همین دلیل نیز معاونت تحقیق و توسعه تشکیل شد.

فرزند شهید رحمان دادمان ادامه داد:  همایش‌هایی از جمله همایش جایزه دادمان می‌تواند در حوزه های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی، موثر و مفید واقع شود زیرا که تنها راه نجات کشور تحقیق و توسعه و اهمیت دادن به آن است و این موضوع به ویژه در موضوعات و اقدامات مدیریتی کشور حائز اهمیت است.

هادی دادمان افزود: دومین همایش جایزه دادمان اثربخشی و کارآمدی اقدامات چندین ساله مدیران زحمتکش و مجموعه پیمانکاران و مهندسان را در حوزه اقتصاد به بالاخص راه و شهرسازی نشان می‌دهد. در این وانفسا که به برخی از ناکارآمدی ها در برخی از حوزه ها پرداخته می شود این دست همایش‌ها می‌تواند به بروز و ظهور و همچنین نشان دادن توانمندی مهندسان و فعالان اقتصادی و اجتماعی کمک قابل توجهی کند.

وی تصریح کرد: با این دست از همایش‌ها می‌توانیم کارآمدی مهندسان و فعالان اقتصادی را نشان دهیم و به کشور و همچنین جامعه جهانی نشان دهیم که نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در پروژه‌های مهندسی و علمی نقش موثر ایفا کند و حرفی برای گفتن در سطح بین‌المللی دارد.

دادمان همچنین گفت: امیدوارم همایش جایزه دادمان بین المللی شود و نقش جدی در نشان دادن رشد و توسعه صنعت راه و شهرسازی ایفا کند.

وی ادامه داد: ان شاء الله موفقیت و تاثیرگذاری حوزه های راه و شهرسازی افزون شود و همگی شاهد توفیقات بیشتر در این زمینه در سراسر کشور باشیم.

نظر شما