شناسهٔ خبر: 50727 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یوسفیان ملا مطرح کرد؛

عملکرد وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق مختلف حمل و نقل قابل قبول است/ حذف وزیر راه قبل از کشف علت سانحه قصاص قبل از جنایت است/ استیضاح آخوندی منطقی نیست

عزت اله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه استيضاح وزیر راه وشهرسازی منطقي نیست، گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عزت الله یوسفیان ملا با بیان اینکه استیضاح حق نمایندگان مجلس است، اما آخوندی مستحق استیضاح نیست، اظهار کرد: عملکرد وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق مختلف حمل و نقل قابل قبول بوده و اقدامات بسیار خوبی در بخش نوسازی ناوگان هوایی در حال انجام است.

وی افزود: تیم وزارت راه و شهرسازی در میانه راه نوسازی ناوگان هوایی با شرکت‌های برتر در این صنعت است و در میانه این راه نباید وزیر و مسئول این پروژه کنار گذاشته شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه انتظار نمی‌رود نمایندگان مجلس رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی دهند، گفت: نمایندگان مجلس به این موضوع توجه دارند که استیضاح وزیر راه در آستانه انجام سفر‌های نوروزی می‌تواند تبعات زیادی به همراه داشته باشد.

یوسفیان ملا بیان کرد: به طور قطع کنار گذاشتن وزیر راه در شرایطی که کمتر از ۱۰ روز دیگر سفر‌های نوروزی آغاز می‌شود می‌تواند مشکلات بسیار متعددی را ایجاد کند و معتقدم استیضاح در این شرایط منطقی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم، گفت: اساسا قبل از کشف علت سانحه هواپیما تهران– یاسوج کنار گذاشتن وزیر قصاص قبل از جنایت است.

وی ادامه داد: علت سانحه مشخص نیست و وزیر راه وشهرسازی را هم نمی‌توان مقصر این سانحه دانست.

یوسفیان ملا به ایلنا گفت: حتی اگر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در صنعت هوانوردی کم کاری هم داشته باشد باید مجازات متناسب با میزان عملکرد باشد و بنده معتقدم وزیر راه برای وقوع این سانحه مقصر نیست و نباید استیضاح شود.

نظر شما