شناسهٔ خبر: 50744 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

کمالی پور مطرح کرد؛

مجلس نباید اقدامی کند که به کشور لطمه وارد شود/ استیضاح آخوندی به صلاح نیست و در شرایط کنونی به کشور آسیب جدی می‌زند

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شرایط کنونی که نزدیک سال جدید می‌شویم به صلاح نیست و به کشور آسیب می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یحیی کمالی پور در مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: من مخالف استیضاح آخوندی هستم و فکر می‌کنم کار با استیضاح درست نمی‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس بیان کرد: استیضاح عباس آخوندی در این شرایط به هیچ وجه به مصلحت و منفعت کشور نیست و به کشورمان آسیب می‌زند.

کمالی پور اضافه کرد: هم اکنون در آستانه سال جدید قرار داریم و موضوعی مانند مسافران نوروزی، بحث گردشگری و مباحث دیگر که مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است مطرح است، که اگر وزیر راه را استیضاح کنیم به این مباحث ضربه وارد می‌شود.

وی ادامه داد: نباید اقدامی کنیم که به کشور لطمه وارد شود؛ استیضاح وزیر راه و شهرسازی در شرایط کنونی به صلاح نیست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: اگر عده‌ای می‌خواهند استیضاح کنند بعد از تعطیلات می‌توانند در مورد آن صحبت کنند.

کمالی پور تاکید کرد: نمی‌توان همه گناه‌ها را به سمت آقای آخوندی برد، مشکلات از زمانی شروع شد که وزارت راه و شهرسازی ادغام شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطرنشان کرد: از زمانی که وزارت راه و وزارت مسکن با یکدیگر ادغام شد مشکلات این وزارتخانه افزایش یافت.

این نماینده مجلس عنوان کرد: سوال من از استیضاح کنندگان این است، اگر آخوندی را بردارید با کدام مدیر مجموعه می‌خواهید ساختار را اصلاح کنید. نخست ما باید به صورت کارشناسی ساختار‌ها را اصلاح کنیم و در سایه اصلاح ساختار‌ها به مدیریت‌ها بپردازیم.

به گزارش ایرنا، تقاضای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه سه شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

جلسه استیضاح آخوندی قرار است سه شنبه این هفته در مجلس برگزار شود.

نظر شما