شناسهٔ خبر: 50782 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس بندر و دریا

پوستر فراخوان برگزاری نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس "بندر و دریا" به مدت ۲۰ روز و از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید رحمتی مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام فراخوان برگزاری نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس "بندر و دریا"، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در سفرهای دریایی خود از سوژه‌های جذابی که در اطراف شان وجود دارد عکس و فیلم ثبت و ضبط و بدین‌ترتیب در جشنواره نوروزی فیلم و عکس "بندر و دریا" که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین جشنواره نوروزی فیلم و عکس "بندر و دریا" به منظور نمایش بخشی از فرصت‌های گردشگری دریایی و بندری با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی برگزار می‌شود، جزئیات فراخوان این جشنواره را تشریح کرد.

شرایط شرکت در جشنواره:

- تصاویر و فیلم‌ها باید دارای نمایی از بندر و دریا باشند.

- حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی یک دقیقه است(فیلم هایی به مدت زمان بیشتر مورد پذیرش نیست)

- فیلم‌ها و تصاویری که حاوی پیام یا داستانی روایی از یک سفر دریایی هستند شانس بیشتری برای گرفتن جایزه دارند.

- حداکثر زمان ارسال تصاویر و فیلم ها تا ۱۵ فروردین ماه است.

نحوه گزینش تصاویر و فیلم ها:

- تصاویر پس از ارسال، در تحریریه روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی می شوند و پس از آن ۱۰ فیلم و تصویر برتر انتخاب شده و در شبکه‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی آپلود خواهند شد. لازم به ذکر است که فیلم ها و تصاویری که مخاطبان بیشتری آن ها را بپسندند برگزیده و به آن‌ها جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

نحوه ارسال فیلم‌ها و تصاویر:

- جهت شرکت در جشنواره "بندر و دریا" عکس و فیلم مربوطه را با PMO_۹۷#  و #عکاسی_بنادر در صفحه اینستاگرام خود منتشر و صفحه @ PMO_IR  را تگ کنید. همچنین در کپشن اصلی عکس حتما متن "جشنواره فیلم و عکس بندر و دریا" نگاشته شود. 

جوایز نفرات برتر:

- تبلت هوشمند و یک سفر دریایی به همراه خانواده

- تلفن هوشمند

- ساعت هوشمند

 

نظر شما