شناسهٔ خبر: 50797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه فرارسیدن ایام پایانی سال صورت گرفت:

برگزاری جلسه شورای مدیران برای هماهنگی سفرهای نوروزی ۹۷ در خراسان جنوبی

ترافیک جلسه مشترک ایمنی راه و حمل‌ونقل با تأکید بر ایمنی سفرهای نوروزی با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، معاونین اداره کل و رؤسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، جلسه مشترک تحت عنوان ایمنی راه و حمل‌ونقل با تأکید بر ایمنی سفرهای نوروزی با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، معاونین اداره کل و رؤسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل شهرستان‌های استان برگزار شد.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: این گردهمایی یک‌روزه در آستانه فرارسیدن ایام پایانی سال و به منظور تبادل‌نظر و هم‌اندیشی مشترک و منظور ارتقاء سطح ایمنی محورهای مواصلاتی و حمل‌ونقل جاده‌ای در آستانه نوروز ۱۳۹۷ برگزار شده است.

اسدالله جلال‌زاده افزود: در این جلسه پس از گزارش و بررسی تصادفات و علل وقوع آن در خصوص مشکلات و راهکارهای ارتقاء و افزایش ایمنی مترددین جاده‌ای بررسی و تبادل‌نظر و هر یک از مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات مربوطه را ارائه داشتند.

وی تصریح کرد: در این جلسه درخواست‌ها و مشکلات ارائه شده از سوی رؤسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل استان بررسی و مقرر شد در حد مقدورات اقدامات لازم صورت پذیرد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان اظهار امیدواری کرد که نتیجه این گردهمایی موجب ارائه خدمات مطلوب و مناسب‌تر و بالطبع و در نهایت به کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای منجر گردد.

نظر شما