شناسهٔ خبر: 50825 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در باره ۳ استیضاح:

مخالف هر ۳ استیضاح هستم/ این استیضاح‌ها بیشتر بهانه‌گیری مجلس است/ چرا در این مقطع به یک باره سه وزیر استیضاح شوند؟/ وزارت راه ۵۲ هزار پرسنل دارد و باید این روزها وزیر داشته باشد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس دهم با اعلام اینکه با هر سه استیضاح در این مقطع مخالفم هستم گفت: احساس من این است که این استیضاح‌ها بیشتر بهانه‌گیری مجلس است چون این روند و انتقادات، ماه‌های قبل هم بوده ولی سوال اصلی اینجاست چرا در این مقطع به یک باره سه وزیر استیضاح شدند؟

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگویی درباره استیضاح سه وزیر گفت: وزرا تاوان عصبانیت نمایندگان از روحانی را می‌دهند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس دهم درباره ارزیابی‌اش از سه استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی گفت: تا امروز مجلس نهایت همکاری را با دولت داشته و تمام سعی خودش را کرده که به دولت کمک کند و به نوعی مجلس به دولت اعتماد کرده که از نظر من این اعتماد هم اشکال ندارد. مجلس آهسته آهسته می‌خواهد خود را از دولت جدا کند.

وی گفت: من با هر سه استیضاح مخالفم. در حال حاضر شرایط خوبی برای استیضاح نیست و اکنون در آستانه سال جدید هستیم. به طور مثال وزارت راه و شهرسازی ۵۲ هزار نفر پرسنل دارد و این وزارتخانه نیاز دارد که در این روزهای حساس، وزیر داشته باشد تا لااقل به امورات این خانواده بزرگ رسیدگی کند. حقیقتاً زمان خوبی برای استیضاح نیست.

عضو هیان رییسه فراکسیون مستقلین در مورد اینکه آیا این سه وزیر بر سر کار می‌مانند یا استیضاح رای خواهد آورد، گفت: احتمال اینکه استیضاح وزیری رای بیاورد هست و حتی شاید زیاد هم باشد اما اگر از من سوال شود این استیضاح‌ها درست است باید بگویم "نه". از نظر من بسیاری از نمایندگان از رفتارهای آقای روحانی عصبانی هستند و وزرا دارند تاوان این عصبانیت را می‌دهند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: در زمانی که آقای احمدی نژاد رییس جمهور بود هر وقت نماینده‌ای اراده می‌کرد می‌توانست ایشان را ببیند و رییس جمهور همیشه در دسترس بود اما الان برعکس شده و باید گفت نه به آن شوری و نه به این بی‌نمکی! متاسفانه ارتباط دولت با مجلس قطع شده است.

وی گفت: احساس من این است که این استیضاح‌ها بیشتر بهانه‌گیری مجلس است چون این روند و انتقادات، ماه‌های قبل هم بوده ولی سوال اصلی اینجاست چرا در این مقطع به یک باره سه وزیر استیضاح شدند؟ من حتی معتقدم اگر فضا را باز می‌گذاشتند شاید به جای سه وزیر اکنون باید شاهد استیضاح ۵، ۶ وزیر می‌بودیم.

نظر شما