شناسهٔ خبر: 50887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری شهرستان دلفان:

ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی دلفان لرستان ارتقاء می‌یابد

نصب گاردریل رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: ضریب ایمنی راه‌های مواصلاتی شهرستان دلفان لرستان برای رفاه کاربران راه و مسافران نوروزی ارتقاء می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، محسن لطیفی‌نیا رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و ورود گردشگران به استان، برای رفاه کاربران راه و ارتقاء ضریب ایمنی راه‌های مواصلاتی شهرستان دلفان اقدامات زیادی صورت گرفته که از جمله این اقدامات می‌توان به نصب و تعمیر گاردریل در محورهای نورآباد –هرسین، نورآباد-نهاوند، نورآباد –تنگ پری، نصب تابلوهای اطلاعاتی و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این گشت‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان در بازدیدهای مستمر از پایانه‌ها و تعاونی‌های مسافربری شهرستان پیگیر اقدامات لازم برای جلب رضایت مسافرین هستند.

لطیفی‌نیا گفت: کار حریم‌زنی و ایجاد کانال در محورها نیز با سه دستگاه گریدر در بخش‌های مرکزی، کاکاوند و خاوه در حال انجام است و با توجه به اینکه اجرای روکش آسفالت محور نورآباد-نهاوند در سال جاری باعث اختلاف سطح جاده شده بود عملیات شانه‌سازی این مسیر نیز عملیاتی شده است.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان گفت: متأسفانه در فصول کشت شاهد تخریب شانه و حریم راه به‌خصوص راه‌های روستایی توسط کشاورزان هستیم که این کار باعث ورود آب‌های سطحی و تخریب جسم و بستر جاده می‌گردد از این‌رو انتظار داریم کشاورزان عزیز به‌عنوان راهدار افتخاری کمک کنند و از ایجاد خسارت به جاده جلوگیری نمایند در غیر این صورت با افراد خاطی برخورد قانونی انجام می‌شود.

نظر شما