شناسهٔ خبر: 50900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

تشکیل جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک سفرهای نوروزی شهرستان بویراحمد

نشست جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان بویراحمد تحت عنوان خدمات در سفرهای نوروزی در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مهمترین کمیته‌های ستاد نوروزی کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک است که عملکرد صحیح و به موقع این کمیته تأثیرات مهمی در جلوگیری از بحران و مدیریت آن خواهد داشت.

این جلسه امروز در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان به ریاست رئیس راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد و نیز حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های شهرستان بویراحمد عضو این کمیته برگزار شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: این کمیته تحت عنوان کمیته حمل‌ونقل و ترافیک سفرهای نوروزی که زیرمجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان است، تشکیل می‌شود که این کمیته در سطح شهرستان وظیفه دارد در خصوص برنامه‌های اجرایی کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و حمل‌ونقلی مرتبط به سفرهای نوروزی هماهنگی خوبی داشته باشد تا بتوان خدمات قابل قبولی به مسافرین و همشهریان عزیز در ایام سفرهای نوروزی داشته باشیم.

سید حمید جمال‌الدینی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در دستور کار این کمیته است و هماهنگی که بین دستگاه‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی صورت خواهد پذیرفت انشاءالله بتوانیم از مسافران نوروزی به خوبی استقبال کنیم و شاهد هیچ‌گونه حادثه جاده‌ای در کلیه محورهای شهرستان نباشیم.

وی در پایان اظهار کرد: اعضای محترم جلسه نقطه نظرات کارشناسی خود بیان کردند که پس از گفتگوهای فنی تصمیمات لازم اخذ شد.

نظر شما