به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، محمد رودباری در کمیته ویژه نظارت بر عملکرد مجتمعهای بینراهی در ارائه خدمات نوروزی به مسافران نوروزی گفت: با توجه به مقوله مشتری مداری و نظر به اینکه در هر سفر لزوم توقف و استراحت لازم است بهترین کار این است که با بازسازی و توجه به زیباسازی، تکمیل و در صورت نیاز بازسازی اماکن، جذب بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به تعدد مجتمعهای موجود در محورهای مختلف چنانچه رعایت موارد مورد توجه مسافران در هر مجتمعی نشود ناچار پس از اخطار با تشکیل کمیسیون ماده ۲۲ نسبت به بستن جاده و نصب پرده اقدام به تعطیلی خواهد شد.
رودباری ادامه داد: همچنین با توجه به عدم وجود بخشنامه خاص مبنی بر تعیین فاصله مجتمعها، این اداره کل سعی داشته در ارائه مجوزها رعایت اصول را انجام دهد تا به لحاظ اقتصادی مجتمع داران متضرر نشوند.
مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه عمده مشکل از دیدگاه مسئولان استان تجهیز سرویسهای بهداشتی و نمازخانههای مجتمعهای بینراهی است، تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت اصول و موازین بهداشتی و مذهبی چنانچه مجتمعهای خدماتی نسبت به اصلاح موارد تذکر داده شده اقدام نکنند اداره کل نسبت به ارائه مجوز قبل و پس از مجتمع با فاصله کم اقدام خواهد کرد.
محمد رودباری با اشاره به اینکه مجتمعهای ما باید نمونه باشند، یادآور شد: هماکنون وضعیت استان همدان از نظر تعداد مجتمعهای خدماتی رفاهی نسبت به کشور مناسب و مطلوب است.
تأکید بر ایجاد رمپ ویژه توانیابان، اتاق مادر و کودک، رعایت موارد بهداشتی، بررسی موارد حقوقی در زمینه تغییر کاربری، نقل و انتقال و تمدید پروانه بهرهبرداری از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
گفتنی است، در استان همدان ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی مشغول به فعالیت هستند.
نظر شما